سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 980203/1
تاریخ انتشار: 1398/02/03-12:35:03

آغاز فرآیند تکمیل پرسشنامه انتخاب برند برتر سال استان

آغاز فرآیند تکمیل پرسشنامه انتخاب برند برتر سال استان




در دهه‌های گذشته بسیاری از شرکتهای معروف و صاحب "برند" ، هنگام رکود اقتصادی، هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش می‌دادند، در سال 2009 بر خلاف انتظار، هزینه‌های معرفی "برند"ها افزایش یافت و این امر موجب گردید نه تنها حجم فروش شرکتها تحت تأثیر رکود مالی قرار نگیرد بلکه میزان فروش تا حد قابل توجهی نیز افزایش یافت . به عبارت دیگر تبدیل شدن یک کالا به کالای "برند" ، وفاداری مصرف‌کننده را به دنبال دارد و مصرف‌کنندگان حتی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به "مارک"‌ها یا "برند"های مورد علاقه خود وفادار باقی می‌مانند.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، واحدهای تولیدی و صادراتی کشور ما نیز می بایست "برند"سازی و اهمیت آن را بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار دهند، زیرا موفقیت در "برند"سازی ضمن توسعه بازارهای صادراتی، بر اعتبار بین‌المللی کشورها نیز می‌افزاید و در آینده موجب خواهد شد که درآمد حاصل از واگذاری "برند" به شرکتهای علاقه‌مند در خارج، بر درآمد ناشی از صدور مستقیم کالا پیشی گیرد.

تعداد بازدید: 398

ارسال به:

رویدادها