سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 950322/1
تاریخ انتشار: 1395/03/22

ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی آغاز شد

ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گفت : ثبت نام یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر آغاز وتا پایان روز 31 تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت .

ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش اداره روابط عمومی تعاون،کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی ؛ مهندس احمدی  هدف از برگزاری جشنواره های کارآفرینی را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی ، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارافرینانه ، معرفی کارافرینان به جامعه بعنوان الگوهای موفق برای جوانانی که متقاضی ورود به عرصه کسب و کار هستند ، تشویق و ترغیب فارغ التحصیلان به ورود به عرصه کارافرینی و تقدیر از منتخبین جشنواره عنوان کرد.

وی گفت:کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول اند، آنان از طریق تشخیص فرصت ها  ارزش آفرینی کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار و پویایی برای اقتصاد کشور به همراه می‌آورند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان با بیان این خبر گفت : ثبت نام از تاریخ 16 خردادماه شروع و تا پایان روز 31 تیرماه سالجاری ادامه خواهد داشت .

وی گفت:تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرمها و ارسال مستندات اقدام نمایند.

مهندس احمدی افزود: از سه بخش اقتصادی صنعت ، کشاورزی و خدمات ، کارافرینان برتر استانی انتخاب و به جشنواره ملی معرفی خواهند شد .

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  خراسان رضوی واقع در، میدان فردوسی  و ادارات شهرستانی مراجعه نمایند

شماره تماس دبیرخانه: 37136981

فکس دبیرخانه: 37287193

لینک ثبت نام

اطلاعیه